een pendel heb je mis als je juni pendelt en de gene wordt ongesteld. ik heb voor je nogmaals gependeld en deze is opgeschoven. en je bent nog niet ongesteld geworden.(want je zit nog voor je NOD) dan is hij niet mis maja wat jij wil
eerst held dan jou boxnummer en daarna de vraag en naam en geboortedatum toch? en dat versturen naar 4414 klopt toch?
Hoi Gimena, Helaas had je de pendel voor mij verkeerd. Je had voor mij maand mei '11 zwanger raken van een meisje. Helaas ben ik dinsdag ongesteld geworden. Dus geen bevruchting in mei. X lieverd86
update 131 goed 86 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen. maar deze keuzen is natuurlijk aan je zelf.
pendel stop!! ik het weekeind pendel ik niet! krijg ik als nog pb stuur ik u door naar me werksite waar ik ook pendel.
update 132 goed 86 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen. maar deze keuzen is natuurlijk aan je zelf.
update 132 goed 87 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen. maar deze keuzen is natuurlijk aan je zelf.
Hoi Gimena, Helaas mocht de pendel voor mei niet uitkomen.. Toch ontzettend bedankt voor de genomen moeite. Liefs Lizzy