@bambie hihi dank je lieverd onzekerheid kan zoo killing zijn. enige wat ik kan doen is hopen en hard Duimen voor jullie , @all ga koken enz dus kan morgen pas weer pendelen
WAUW Sta een Beetje verstelt van 7 al goed helemaal happy!!!! @happyluna GEFELICITEERD LIEVERD!!!! geniet ervan!!! nieuw update 7 goed 3 fout.
Kan het eigenlijk ook zijn door van werk te veranderen dat de pendel ook een ander resultaat geeft? Ben namelijk in onderhandeling voor een nieuwe job en dan denk ik dat jouw pendel op een moeilijk moment zou vallen. Kan dit invloed hebben?
@poppe ik hoop het ook ja hoor wil wel proberen hoor stuur me maar een pbtje @alle pendels beantwoordt en de deur uit gedaan SOOO YOU GOT MAIL
alles beantwoord nu ga ik me bedje in ben namelijk ziek . morgen doe ik de nieuwe die ik binnen krijg. fijne dag allemaal
dank jullie wel erg lief van jullie. wou af en toe dat me eten zich zelf kookte dus weer uit me bedje gerolt. zal zo even de laatste pendels doen en dan stop ik er mee voor vandaag
Bedankt voor het pendelen en beterschap. Eerlijk gezegd hoop ik niet dat de pendel gelijk heeft want dan zou ik pas bevallen als ik 45 ben Nou ja, ik ben een echte laatbloeier