update 133 goed 88 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen. maar deze keuzen is natuurlijk aan je zelf.
@jes1 Gefeliciteerd met je zwangerschap bedankt voor je pbje.hopelijk kom je het als nog zelf melden hier @mamamandy,wat gaaf dat je bevalling datum goed heb succes met de bevalling. update 135 goed 88 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen. maar deze keuzen is natuurlijk aan je zelf. __________________
Het ziet er naar uit dat je gelijk hebt!! Vandaag 39+1, vliezen zijn vanmorgen vroeg gebroken! Wat fantastisch... Wat goed zeg! ONTZETTEND BEDANKT EN IK VIND JE EEN SUPER PENDELAAR!
ik pendel t/m 12:00 vandaag. stuur me maar een pbje met je naam +achternaam +geboorten datum dank je wel
gimena helaas je pendel klopte niet Je zei dat ik deze maand niet zwanger was en dat je pendel zegt augustus................. IK ben nu gelukkig al zwanger
van harte meis. jammer dat ik het fout had. geniet van je zwangerschap update 135 goed 89 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen. maar deze keuzen is natuurlijk aan je zelf.
Hoi Gimena, bij mij zei je maart/ mei. Nou had ik gisteren een + test! Dus wel in mei verwekt -> ook goed toch?
Wil je even laten weten dat je pendel is uitgekomen! Nu hopen dat het goed blijft gaan en dan wachten of je het geslacht ook goed hebt.
update 137 goed 89 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen. maar deze keuzen is natuurlijk aan je zelf. __________________