je naam +achternaam +geboorten datum. als je deze morgen naar me toe stuurt. kan ik je pendelen. Liefs Gimena
Hallo Gimena, ik weet dat je vandaag niet meer pendelt hoor Dus geen nieuwe aanvraag hierbij. Ik wou je even vragen, ik heb je een sms gestuurd, vorige woe 15/6, krijg ik terug een reactie via sms? Je mag ook een pb via zp sturen. Ben wel erg benieuwd (en een beetje ongerust), vandaar ... Tot één van deze dagen hopelijk !
Gimena, bedankt voor je bericht! En uiteraard houd ik je op de hoogte... Ben wel benieuwd of je jezelf eigenlijk ook laat pendelen? En off topic: Kun je ook laten pendelen of je een tweeling krijgt of niet? Ik stuur deze aanvraag niet hoor, weet dat je het heel druk hebt, maar ben wel nieuwsgierig hoe groot de kans is bij mij. Er zitten nml bij mijn vader en moeder veel meerlingen in de familie... Dus is dit mogelijk te laten pendelen of is het alleen zwangerschap en geslacht?
Hoi Gimena, Bedankt voor je bericht! Zou het erg leuk vinden als de pendel uitkomt qua geslacht, maar qua zwangerschap zou het niet kunnen. Volgende maand is mijn volgende eisprong weer, dus zou niet eerder dan juli 2011 kunnen zijn....
eerlijk gezegd beetje moe en hoofdpijn. gewerkt gordijnen op lengte gemaakt nu de rials ophalen en de gordijn ophangen, en meer kleine priel werk haha. ga zo ook echt me bed in
komt zo pbtje van me binnen!!! ik had je gister al pbtje over wat anders gestuurd en zal je zo mn vraag sturen rustig dagje voor je haha