ik pendel even niet meer ivm met de weekeind en prive zijn er dingen aan de hand dus me hoofd staat er niet naar!!! LET OP!!!! LEZEN!!!!
Hallo gimena.. Je score gaat goed haha! grappig dat je t bijhoud als je weer in the mood bent om te pendelen hoor ik t graag! ! Groetjes mams87
Hi Gimena, Je pendel klopte!!!! Ik ben in verwachting van een zoon, precies zoals jij dacht. Super gedaan dus! Thanks
LET OP!!!! (LEZEN) dames pendels kunnen misschien maandag worden beantwoord maar. me dochter is ziek. en problemen met de huurbaas van ons huis. ik wil me hoofd wel leeg hebben anders kan ik NIET GOED pendelen.!!!!!! nieuw update 11 goed 5 fout.
GVD welke mensen nog een keer moeten opschieten met pendelen kunnen het mooi vergeten dat ik dat voor hun doe! artelijke mensen bah bah wegen PRIVE reden heb ik even geen tijd DEAL WHITE IT!!!!
@cle23 gefelciteerd leuk een zoontje fijn om te horen dat ik het goed had @mams dank je wel lieverd en bedankt voor je lieve pb doet me goed @all alles beantwoordt
@Gimena; graag gedaan vind dat iedereen er hoort te zijn voor degene aan de andere kant van de kabel.. We zitten tenslotte praktisch in t zelfde schuitje