Ook ik heb je een PB gestuurd, en wacht rustig je antwoord af!!! Thanks Wat ontzetettend naar dat je je kinderwens hebt moeten opgeven, ik hoop dat je 2 bengels je veel vreugde zullen geven,zodat je je verdriet een plekje kunt geven!
Bedankt voor je super snel antwoord en voor de mooie boodschap. Ik hoop voor je dat je gelijk krijgt!
leuk dat je voor ons wil pendelen!! het is echt een druk leventje é mijn man kan het ook en zo krijg ik ook aanvragen maar mijn man kan maar zelden pendelen zodat de wachttijd wat langer is bij hem en vind het dan ook super dat jij het zo snel doet!! en indien je een engelenkaart wil trekken bij mij geen probleem hoor groetjes en nog ns bedankt annabel
ik heb je ook een pb gestuurd, ben super nieuwsgierig..... en als er een engelenkaart getrokken word is dat geen probleem hoor... liefs en alvast bedankt
HAHAHAHAHA...... ja pas mar op zenne..... Neen natuurlijk niet gekkie! Ik hoop zo dat je gelijk krijgt ook al zou het dan geen interessante timing zijn. We zien dan wel hoe er op zal gereageerd worde. xxx...