bedankt voor je pb......... Je zei: april is dat de datum wanneer ik een postieve test heb of wanneer de bevruchting plaats vind???
Hoi Kinderwens2011, Zoals beloofd een berichtje Ik heb inderdaad al positief getest, nog wel heel licht (zit dan ook 4 dagen voor NOD). Zou je voor mij willen pendelen of dit kindje blijft zitten? Liefs Elfje!
Spannend meid klinkt heel goed Ik heb je bptje ook ontvangen en ik ga later op de dag weer verder met pendelen
@Kinderwens2011: ik heb eigenlijk nog een vraagje voor je. Als jij pendelt, zijn dit dan automatisch zwangerschappen die goed lopen of kan er ook een miskraam bij zitten? Want ik had aan jouw gevraagd hoeveel er in totaal zouden komen maar misschien zitten er daar ook miskramen bij?
Kinderwens, ga jij ook bijhouden hoeveel je goed en fout hebt? Ik mag definitief op goed, inmiddels 4 testen gedaan (3 verschillende merken gisteren, vanochtend weer een) en tot nu toe blijft het positief! Zou je mijn andere vraag (zie pbtje) nog willen pendelen? Liefs Elfje!
Hoii Kinderwens, wilde je nog even bedanken voor je pendel!! Ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen. Ik laat het je nog weten Liefs, CherryBelly
Zo alles weer beantwoord haha en nu heb ik lekker weekend Graag hoor en hoop ik natuurlijk dat de pendel gelijk heeft en zou het ook graag willen weten als bij jullie iets bekend is
Thanx kinderwens2011! Ik hoooooop zoooo ontzettend graag dat je juist zit. Ik hou je zekers op de hoogte. nogmaals thanx voor je moeite! Grt