Dag Lieve Dames Morgen ga ik weer ff aan de slag hoelaat weet ik niet ik denk gewoon zo tussendoor dus dat gaat wel goed komen
hihi... vanmorgen heb ik vroeg een pb gestuurd en heel de dag stik nieuwsgierig. Wel 100x gekeken of ik bericht terug had tis natuurlijk druk en heerlijk weer. Misschien morgen
Ik ben voor en na alle aanvragen aan het beantwoorden alleen worden het er erg veel op dit moment dus even een paar dagen een Pendelstop. Tot ik alles weer heb afgehandelt dat zal ik hier ook ff melden dan kunnen weer nieuwe aanvragen gedaan worden. Want er komt geen einde aan lijkt wel hahahaha Ik snap het natuurlijk ook wel, maar zoveel krijg ik niet 123 weg gewerkt en ik wil het ook graag goed doen
hi kinderwens 2011, kan het heel goed begrijpen dat je zoveel aanvragen hebt en het af en toe even te veel word. Dus ik wacht lekker af hoop wel of ik mn vraag goed geformuleerd heb maar dat merk ik vanzelf. Alvast een fijn weekend, aan het weer kan het niet liggen.. groetjes
He Kinderwens2011, Is goed hoor.. wacht rustig af en zie je berichtje vanzelf verschijnen.. Geniet ook een beetje van het lekkere weer Haha..
hallo, ik heb je vorige week ook een pb-tje gestuurd. zou u er aub op kunnen reageren? alvast bedankt, susanne
Hoi Kinderwens2011 Ik heb je net ook een pb-tje gestuurd net als iedereen denk ik... Zou je wanneer het je uit komt willen reageren, ik ben heel erg benieuwd... Liefs Daantje1984
Het pendelen gaat nog even niet lukken we zijn erg druk hier in huis bezig dus kan ik nu even geen rust en tijd vinden om te pendelen. Dus het gaat voorlopig even niet zodra ik weer pendel laat ik het hier weten. Dus stuur nu aub even geen aanvragen meer want mijn Inbox puilt uit momenteel.
De pb's die je nu al hebt, verwijder je die of ga je ze bekijken wanneer je de rust weer vindt? Dwz, zal ik straks weer een nieuwe aanvraag doen of staat deze nog? Succes daar in huis!
Hoi, Ik heb je eerder al een pbtje gestuurd, maar lees net dat je even rust nodig hebt...Blijft ie wel staan of zal iklater een nieuwe sturen? Veel succes in huis! Groetjes D.
heb net een PB'tje gestuurd. Ik zag alleen net te laat dat je het even niet trekt, mijn excuses en sterkte!