Ik pendel ook ;)

Discussie in 'Pendelen' gestart door kinderwens2011, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kinderwens2011

kinderwens2011 Actief lid

2 apr 2011
    163
    0
    0
    Bach Bloesem Therapeut
    Limburg (NL)
    Alle aanvragen blijven staan zodra ik de tjd heb pendel ik de vragen voor jullie maar zit nu middenin de verhuizing dus het zal nog wel ff duren.

2. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63
    Hoi,

Ik wilde even laten weten dat je pendel voor april niet is uitgekomen:( Balen.

3. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Ik stuur je een pb-tje, maar doe uiteraard rustig aan.... je verhuizing is het belangrijkste nu.... maar toch... zou fijn zijn als je tzt zou willen pendelen voor mij! Veel succes met je verhuizing!

4. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hi!

Ik stuur je een verzoekje. Take your time!

Succes met de verhuizing.

5. kinderwens2011

2 apr 2011
    163
    0
    0
    Bach Bloesem Therapeut
    Limburg (NL)
    Voorlopig zal het lastig zijn om te pendelen, ik ben namelijk druk met bezig met Bach Bloesem Therapie. Nog eventjes en dan ben ik klaar met deze studie en zal ik daar een eigen praktijk in openen waar ik of op afspraak een consult geef of een online consult ga geven.
    Dit ga ik samen met een vriendin van mij doen doen zij is Medium en Dierentolk.
    Daarnaast zal ik gaan werken met Edelstenen Therapie, Aura en Chakra healing, Foto behandelen, Engelen Therapie en Nieuwetijds Kinderen Counseling.
    Onze naam is: Spiritual Tree Of Life en onze website is nog in de maak.

Vandaar dus ook sorry dat ik niet meteen kan reageren op jullie aanvragen :)
    Maar zodra ik tijd tussendoor heb zal ik jullie vragen oppakken en jullie berichten.

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Als je website klaar is hoor ik het graag.
    Ben wel geintereseerd

7. kinderwens2011

2 apr 2011
    163
    0
    0
    Bach Bloesem Therapeut
    Limburg (NL)
    Ik zal het hier plaatsen zodra hij klaar is ;)
    De link kan ik je eventueel wel al geven, er staat nog niets op maar daar wordt aan gewerkt.
    www.spiritualtreeoflife.com
    En mijn mailadres waar je me op kan bereiken is: joyce@spiritualtreeoflife.com

8. Dilara2010

13 mei 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een priveberich gestuurd!!

Alvast bedankt

9. kinderwens2011

2 apr 2011
    163
    0
    0
    Bach Bloesem Therapeut
    Limburg (NL)
    STOP,:D Nu geen aanvragen meer plaatsen, pas op het moment dat er weer ruimte is, ik heb inmiddels alweer meer dan :$ 200 aanvragen staan dit krijg ik nu echt niet bijgesloft :). Ik wil iedereen heel graag helpen maar dat gaat zo echt niet lukken :). Alle aanvragen die nu binnenkomen zal ik helaas moeten verwijderen :(. Aanvragen die er al stonden zal ik in mijn eigen tempo beantwoorden aangezien het razend druk is met de praktijk etc etc :p.
    Dus ik ga nu ook niet in op nieuwe aanvragen en ook geen spoedvragen :(, ik snap dat jullie heel graag willen maar ik moet ook realistisch blijven tegenover mezelf en natuurlijk jullie ;).

Ik ben niet boos ofzo absoluut niet (vanwege de grote letters):D, maar ik moet het even zo doen want de mailbox hier op het forum puilt gigantisch uit :$. Want ik krijg het idee dat sommige leden totaal niet lezen hier. :(

Sorry Dames

10. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Neem gerust de tijd en zodra je het weer gaat doen merk ik het van zelf wel :D

11. ennasil

ennasil Niet meer actief

Sorry ook dom van mij.. ik was nog niet zo ver gebladerd dat ik hier je berichtje zag staan:) zag alleen je eerste berichtje maar die was al oud. maar had niet naar de datum gekeken. domdomdom.. bij deze exuses dat ik je inbox nog groter heb gemaakt:) en inderdaad je berichtje is duidelijk genoeg hoor kan niet missen haha

12. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ha meid, wil even laten weten dat je pendel goed was... je had mei... nu het geslacht nog...

bedankt!

13. Lau85

Lau85 Actief lid

26 mei 2011
    179
    0
    16
    Vrouw
    Ook ik kan dus niet lezen... sorry enthousiasme overheerst! :)

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Mijn pendel klopt ook!

15. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Oeps, sorry meid.
    Ik heb je een aanvraag gestuurd en zag later dit bericht pas.
    Het spijt me.:)
    Je zal idd wel helemaal GEK worden.

16. oodie

oodie Lid

27 jan 2010
    98
    0
    6
    Je pendel klopt...zwanger in Mei :D
    Bedankt

17. Alaye

Alaye Lid

1 mrt 2011
    87
    0
    0
    Breda
    Sorrry zie net dit bericht pas... had je al een PB gestuurd.

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Helaas is je pendel niet uitgekomen. Ben net ongesteld geworden.

19. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Oeps, sorry. Ik had idd ook een aanvraag gedaan en heb niet verder gekeken als mijn neus lang is...:( Sorry daarvoor...

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hoi Kinderwens2011..

Wilde je even vertellen dat je pendel bij mij niet uitgekomen is.. helaas! Je pendelde mei, maar t was helaas niet raak.

Deel Deze Pagina