Hey lautjuh, Kei bedamkt voor je supersnelle reactie Ik hoop dat je pendel gelijkt heeft. Ben wel veel voor Juni gependeld. Dus ben erg benieuwd! Liefs
Heel erg bedankt voor de super snelle reactie en ben ook blij met uitslag,moet zeggen dat alle pendelaars ongeveer hetzelfde zeggen!! En iedereen zegt een meisje zou het dan effectief zo zijn?
Ik zou het graag willen weten als pendels wel of niet uitkomen. Kan ik even kijken hoe vaak de pendel gelijk heeft
Wil je het zelfs nog weten als het pas binnen 2 jaar is? Ben je zelf al bezig met je 2e kapoen? Wij nog niet wegens omstandigheden,alles op zen tijd e
Zou je voor mij ook willen pendelen? Er zijn er al een aantal helaas niet uitgekomen, maar ik merk dat het toch helpt om me ergens aan vast te houden...
Tuurlijk wil ik voor je pendelen. Wil je me even een pb sturen met je volledige naam en geboortedatum?
Kan ik goed geloven dat het nu al spannend is ik wou dak ook al zo ver zat pfff lijkt nog zooooo lang e zomer 2013 maar ja het moet! Ik denk dan nu zo van ooh ik wil ook terug zwanger zijn maar tegen dat ik dan opnieuw zwanger ben denken de andere dat mss ook! Bij ons gaat er wel een groter leeftijdsverschil zijn zoals je ziet. Bijna 5 jaar
Meis, bedankt voor je snelle reactie! Ik had al wat pendels staan voor die maand. En ook nog een jongen Ik laat je weten of hij uitgekomen is!
Wel kort uitgelegd, Wij hebben ons huis verkocht in okt 2010 en zijn toen bij schoonouders ingetrokken en beginnen zoeken naar een beter huis of stuk grond! Na lang zoeken geen geschikt huis in de buurt van schoonouders gevonden(oma en opa zijn oppas van onze kapoen!). Dus zijn we naar grond gaan uitkijken en die hebben we in november gevonden en is in april beschreven(nu dus officieel van ons!). En zijn we net met architect bezig met plannen en dit jaar besteden we nog helemaal aan plannen,vergunningen,afwijkingen aanvragen op de gemeente en al met offertes beginnen voor vb keuken,badkamer etc etc. En als dat gedaan is zouden we mei 2012 normaal met de effectieve werken vd bouw kunnen starten en een bouw zo goed als klaar krijgen duurt zowieso 12 maanden hebben ze ons gezegd als alles dan al goed verloopt.Dus zitten we al in zomer 2013 eer huis af is en dan beginnen we aan 2e kindje. Wil in alle rust van men 2e en laatste zwangerschap genieten!! Mijn 1e is te vroeg geboren en dat wil ik kost wat kost vermijden daarom dak ook die vraag heb gesteld ivm wanneer ik zou bevallen,er zijn al 3 dames die toch 38 weken zeggen en dan zou ik heel happy zijn!! groot verschil met 31.5-32 weken hoor. voila nog vragen
Wat goed dat 3 dames al 38 weken zeggen (including me haha) En ik snap je helemaal hoor! Nou heel veel succes dan met de bouw van je nieuwe huis!
Dank je wel ik hoop echt dat ik de 38 weken haal dan ga ik zo gelukkig zijn!! Dan zal ik ook eens een echte kraamweek hebben en niet altijd naar couveuse moeten gaan om je kindje te zien. Was hard opt moment,6 weken moeten wachten eer hij thuis was. Maja nu is hij gezond en wel en heeft hij niks aan over gehouden. Hoe groot is de kans denk je dat als 3 dames dat zeggen,38wkn? En iedereen zegt meisje dus zal dat echt juist kunnen zijn? 2 dames zeggen juni en 2 andere juli en 1 dame sept,benieuwd wie juist is?! Hopelijk dat alle pendelaars dan nog op dit forum zitten tegen dat ik zwanger ben haha anders kan ik niet zeggen of pendels juist zijn of niet e!
Hoi, hoi! Ik heb je vanochtend een PBtje gestuurd, maar niet met m'n geboortedatum... Zal ik 'm alsnog sturen? Groetjes Patatje