zoals de vraag al zegt ,wat kan je allemaal zien/voelen met pendelen?? ik zou graag meer willen weten over mijn zoontje . hoe zijn vooruitzichten zijn . ik weet dat niemand mijn de allerbelangrijkste vraag kan beantwoorden . hoe oud hij zal worden . maar ik hoop toch dat iemand mijn iets meer kan vertellen zodat wij iets meer rust krijgen als wat we nu hebben . alvast bedankt voor het antwoorden
Bij de sticky topics zie je wat het inhoud. Ik pendel, en voor zover ik weet de andere pendelaars ook, hier op zp op bevruchting/posi test en geslacht. Ik kan je dus niet verder helpen met pendelen. Misschien dat je beter contact kan opnemen met een paragnost? Heel veel sterkte.
Denk inderdaad dat Kiekies gelijk heeft en je het beste een paragnost om raad kan vragen en het liefst iemand die je ook kan zien... Ik kan wel dingen zien en voelen, maar via internet is dat lastiger. Ligt natuurlijk ook aan wat voor vragen je hebt.
Denk inderdaad dat Kiekies gelijk heeft en je het beste een paragnost om raad kan vragen en het liefst iemand die je ook kan zien... Ik kan wel dingen zien en voelen, maar via internet is dat lastiger. Ligt natuurlijk ook aan wat voor vragen je hebt. Het zal helaas ook nooit garanties geven. Het is en blijft een kans dat het goed is, maar ook dat het fout is...