Hoi Proudmom. Ik stuur je vandaag ook een PBtje. Kijk maar of je eraan toe komt. Je zult het wel druk hebben met aanvragen nu. Alvast bedankt!
@Proudmom; ik stuur je ook een pb. Het heeft geen haast. Ik begin te leren wat geduld is sinds ik graag zwanger wil worden. Alvast bedankt.
Hoi proudmom, Hoe gaat het inmiddels met je? Ben inmiddels wel nieuwsgierig geworden naar je pendel, maar wacht rustig af!
Hoi Proudmom, Wil je misschien voor mij ook pendelen?? Ik stuur je een pbtje en dan wacht ik rustig af. Alvast bedankt om dit voor iedereen te willen doen! Groetjes Snoezel
hoi, zou je voor mij ook eens willen pendelen aub? Ik stuur je een pb door alvast heel erg bedankt groetjes
Hoi Proudmom, Ik stuur je een pb'tje met mijn brandende vraag...hoop dat je tijd hebt om voor me te pendelen. Thanks alvast!
Hoi Proudmom, Ik zou graag willen vragen als je tijd hebt of je misschien ook voor mij zou willen pendelen? Ik stuur je een pbtje en dan hoor ik het vanzelf Alvast heel erg bedankt! Liefs
Hoi proudmom ik stuur je ook een pb het kan zijn dat ik je vorige maand ook eentje heb gestuurd maar heb geen antwoord gekregen en er staat niks in mijn verzonden items :s Anders sorry....