Jeetje Proudmom, wat een ongelooflijke moeilijke tijd voor je! Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel weer beter gaat! Doe lekker rustig aan het laat je zeker niet gek maken door aanvragen ofzo! Je moet lekker doen waar jij je goed bij voelt en niets van anderen aantrekken!
hallo wilma, ik heb ook nog een pb gestuurd maar weet niet of het te laat was... ik hoop dat er mesnen zijn die jou ook willen/kunnen pendelen. groetjes brigitte
Proudmama: heel heel veel strekte en hopelijk komt je vader er weer bovenop. Denk goed om jezelf en je gezinnetje, want idie zijn nou het belangrijkst. Sterkte meis
Proudmom wilde je even laten weten dat de pendel niet uitgekomen is helaas.. Sterkte met je vader! Hopelijk gaat alles nu weer wat beter..
denk eerst aan jezelf en aan je familie.dat pendelen komt wel weer goed.we hebben geduld en zoniet hebben ze pech!!!
Proudmom, Ten eerste heel veel sterkte.Ten tweede zou ik je nog laten voor het tweede deel van je pendel.... Hij is helemaal uitgekomen!!! Zwanger geraakt in februari en het wordt ook een jongetje, dus 100% goed!! Op naar de volgende 20 weken en de bevalling. groetjes Teigetje77