Ook ik heb je een PB gestuurd. Ik zag dat er iemand voor je wil pendelen. Dus hopelijk heb je snel een antwoord op je eigen vraag. Alvast bedankt. Berenbotje
Hihi niks helaas hoor, ben heel blij voor jullie en een pendel is slechts een pendel ik kan er naast zitten. Een pendel helpt mee met de vragen. Ik ben echt heel blij voor jullie, hopelijk zijn er meer dames nu zwanger. In elk geval voor iedereen een hele fijne en gezonde zwangerschap en meiden niet aan mijn pendeltje vast houden hoor Ohw het is helemaal off topic maar verlang er zo naar mijn verhaal te typen Liefs X Wilma
en voor alle meiden die ik nog niet beantwoord heb doe dit gauw, beetje druk en vanmorgen veel pendelaanvragen gedaan. nu een beetje leeg even aan het opladen
Dat weet ik wel was natuurlijk wel leuk voor je als het uitgekomen was Ik ben zo blij maar kan het nog maar moeilijk bevatten waren al zo lang bezig en al bezig in het ziekenhuis voor behandelingen ... Onze feestdagen kunnen niet meer stuk nu !! Hopen dat het goed blijft gaan
@ wilma, Ik moet nog paar maandjes wachten volgens je pendel om te zien of je het goed hebt. Als het zover is zal ik je het laten weten.
Heel graag gedaan en meiden wel laten weten he, ben veel te benieuwd of het klopt. Kan er naast zitten maar hoop het niet
Ook ik heb je een PB gestuurd... Hoop dat je er een keer tijd voor kan maken, ben erg benieuwd naar je antwoord. lfs
Hoi Wilma, Ik trek ook een nummertje, mijn pb zit in je inbox! Nu afwachten... Ben benieuwd, alvast bedankt voor de moeite! x ziezo
nee???? heb ik je mail gemist? zou je mischien nog eens je vraag en je naam en je geb. datum door willen geven? groetjes
wacht nog op een mail van HappyLuna, maar eingelijk sluit ik voor vandaag even iets met de kids doen dat is natuurlijk ook heel erg belangrijk. Tot morgen weer meiden Liefs X
Jeeeee... Wilma... Wat een schat ben je... Vanmorgen pb gestuurd, nu al antwoord.... Helemaal top meis. Thanks... Wel heel leuk... Wilma pendeld Maart april.... In maart krijgen we ook de sleutel van ons nieuwe huis....!!!! Thanks