Hoi Wilma, ik kan je helaas niet helpen want ik pendel niet. Zou je toch voor mij willen pendelen, ik stuur je een pb.
Dank je wel voor het pendelen Wilma. Mocht je gelijk krijgen dan wordt ik echt een oude mama want dan zou ik al 45 zijn We wachten maar rustig af
Nog bedankt voor je snelle reactie op mijn pb'tje. Hoop dat hij gaat uitkomen en dat ik binnen niet al te lange tijd zwanger mag zijn!
Helaas Wilma, het heeft niet zo mogen zijn. Ik ben door naar de volgende ronde. Het had zo mooi kunnen zijn, zwanger het jaar uit Zou jij voor mij misschien nog een keer opnieuw kunnen pendelen?
Hoi Wilma, Heb je een pb gestuurd, hoop echt iets van je te horen! Alvast super bedankt. Knuffel, Pascale
Hoi Wilma, Heb je mijn PB'je ontvangen! Ik hoop wat van je te horen! Nogmaals je hebt zoveel aanvragen dat ik mij een beetje bezwaard voel,en ik ben nieuw op deze site, ook dat nog! Fijn weekend, Liefs,
Hey wilma, heb je zonet ook een pb'tje gestuurd. Hoop iets van je terug te horen, al begrijp ik heel goed dat het even kan duren, met de vele aanvragen van iedereen Groetjes en alvast bedankt
Lieve Lieve meiden, Het spijt me kan even niet pendelen of wat dan ook, ik heb de griep sorry sorry meiden heb alle mailtjes ontvangen hoor hopelijk knap ik gauw weer op en kan ik al jullie mailen beantwoorden. Liefs
ja hoop ik ook, ben vast volgende week weer beter hoor. het is een gewone buikgriep ofzo en keelpijn en neus wat dicht blegh!
Oh wat een narigheid! Rust en ziek lekker uit! des te sneller ben je straks weer op de been!! Fijn dat je alle mailtjes van ons hebt ontvangen! Liefs,