Veel beterschap meid, hopelijk ben je snel beter, maar met dit weer is het natuurlijk niet moeilijk om ziek te worden
Hoi Wilma, Ik heb je ook net een PB gestuurd, ik ben ook wel erg nieuwsgierig Alvast bedankt. Groetjes
hey net ook een pbtje gestuurd Ben echt benieuwd! Ben weer 2.5 jaar bezig en zo heb ik toch een beetje hoop in de toekomst Dank je!!!
Hoi ik ga jou ook een pb sturen, ben toch wel nieuwsgierig haha! Alvast bedankt dat je dit doet! Fijne jaarwisseling gewenst!
Goedemorgen allemaal, Allemaal een heel goed gezond gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar voor de mama's die nog (weer) mama willen worden. Ik ben een klein beetje stom geweest, ik had een overstroom berichten hij zat vol volgens de pagina ik verwijderen en heb op een knop gedrukt en nu ben ik al mijn nieuwe berichten verloren, die geen voor 28 dec. daarna heb ik ze wel weer. Het pendelen kan gewoon soms iets langer duren heb zoveel aanvragen, en het werk gaat ook gewoon door he Groetjes
Ja 1000 X sorry, sorry voor iedereen. Morgenvroeg heb ik weer dienst en ga ik weer pendelen ik ben nu leeg ben de hele morgen bezig geweest. Nu naar mijn kindjes mijn kleine meisje is ziek zo zielig. Tot morgen meiden, en nogmaals sorry!
Hi Wilma26, Ik ben nieuw hie rop het forum en heb 1 en ander gelezen over pendelen. Heb begrepen dat jij weer aan het pendelen bent geslagen? Zou je voor mij kunnen pendelen? Ik stuur je een prive bericht. Hoop dat het kan. Groetjes Vanesz
Zodra ik uitgezocht heb hoe ik een PB stuur dan meld ik mij ook bij je aan. Ik ben bebe en heb vanochtend positief getest en ben heel blij