Hoi Wilma! Heel erg bedankt voor je berichtje! ben heel benieuwd of het uitkomt het is namelijk anders dan mijn zus had gezegt! Spannend! ik laat haar ook nog even voor jouw pendelen. Fijne avond lieve meid! en nogmaals bedankt!! liefs,
Lieve Sam88 dankjewel je bent een schat (k) Hallo meiden, Even kort vertellen hoe en wat, zoals jullie mischien al door hebben heb ik het heel druk met de aanvragen met werken met mijn kindjes en met mijn gezondheid. Nog even ter verduidelijking, ik ben geen waarzegster en ik kan en wil niet in de toekomst kijken. Ik krijg enkel eens wat aanvragen van wil je de komende 3 jaar eens bekijken? Nee sorry dat wil en doe ik gewoon niet, wat heb je eraan als je iets weet wat je eingelijk nog niet behoort te weten. Dus lieve nieuwschierige mensen liever dat niet mailen, het zou kunnen dat ik die mailen direckt verwijder. Ik kan wel kijken voor het jaar 2011 en eingelijk ook alleen maar op het zwanger worden. Verder krijg ik soms nog wel eens de vragen of ik vaak gelijk heb, tja dat is best lastig het blijft altijd maar een gok he. Maar zal eerlijk zeggen dat ik best nog wel eens gelijk heb, vooral al mensen fotos van zich zelf gaan sturen dan klopt het vaak nog meer. Maar ook zit ik er best nog wel eens naast, dus lieve meiden ik zit er best wel eens naast. Maar op de vraag of ik paranormaal ben Ja dat ben ik zeker, toen ik nog maar heel klein was zag ik al dingen en voelde en hoorde ik dingen die er helemaal (nog) niet waren. Ik kan mensen heel goed aanvoelen en dingen die ik mag weten geef ik door. Ik ben daar een tijd meebezig, ik kan ook bepaalde kleuren bij mensen zien aan de hand daarvan krijg ik een beeld van diegeen. Ik had een site maar die heb ik laten verlopen, koste veel geld. Ik gaf daar ook mijn gave aan mensen kwamen met hun dingen was erg leuk, mensen wilden je graag belonen maar geld nee dat vroeg ik niet, dat hoort niet je hoort mensen te helpen niet om geld af te troggelen. Sommigen gaven een vrije gift wat ik natuurlijk wel super leuk vond/vind., Maar goed we wijken een beetje af hahaha wil jullie even vertellen wat ik zoal deed doe. Mensen ik heb duidelijk jullie naam achternaam en geboorte datum nodig, en de specifieke vraag. En natuurlijk mag er een foto meegestuurd worden, nog liever zelfs want dan krijg ik mischien duidelijker informatie Zo nu is het denk een stuk duidelijker voor diegeen die niet weten wat ik doe, uiteraard blijven alle gevens vertrouwd gooi ze direckt weg na het aanvoelen, soms zelf te snel zijn ze al weg voordat ik met hun bezig ben geweest Het kan echt een tijdje duren dat ik reageer, maar ga er mee bezig. Moet zelf op het ogenblik vaak naar het ziekenhuis voor mijn eigen gezondheid. Ik ben mama van twee kindjes ik heb bij beide zwangerschappen pre eclampsie gehad, dit is uitgezocht en bleek door een stofwisselingsziekte te komen. Ik ben een echte moeder wat altijd stiekem heeft gedroomd van een groot gezin of er ooit nog eentje bij mag komen is de vraag? op dit moment in elk geval niet, ik zou spelen met mijn leven. Dit is soms best moeilijk want die wens is nog best wel groot,maar denk dat het nog een beetje van de ontzwangerhormoontjes komt want ben 3,5 mnd geleden bevallen van een klein mooie meisje. Ik ben 28 jaar jong en ben getrouwd. Zo genoeg informatie over mij dacht ik zo haha. Allemaal een hele fijne dag Groetjes Wilma
Wauw een interessant verhaal lees ik hier ... mooi hoor! Je kan en doet een hoop! Bedankt voor de heldere uitleg! Ik vind het echt top dat je voor veel mensen al die aanvragen wil behandelen en daarnaast moest je ook zeker lekker van je eigen gezin blijven genieten! Dikke knuffel, Ise
Hoi Wilma, Idd een erg mooi verhaal! Ik heb je ook een PB gestuurd + foto! Hopelijk heb je er tijd voor.. Ik wacht geduldig af. Dankjewel! Groetjes Desiree
Even gauw een oproep ik kreeg van iemand een vraag binnen dit was haar naam. En dit zegt het steeds, wil je graag helpen maar kan je geen mail sturen. Zou je anders hierop willen reageren? Of mischien weten jullie (de anderen) waarom ik dit krijg? De volgende gebruikers zijn niet gevonden: <OL>Tugba23 </OL>
nee he? wat gek he eingelijk, ze had haar vragen gemaild wilde reaktie geven. Maar blijkbaar denkt mijn pc er anders over haha heb echt een paar keer gedrukt maar het wil echt niet. Meid als je het niet vervelend vind mag je hierop reageren kijken of het zo wel wil. Zo dat was weer een drukke morgen, wat jij Gimea? ga zo even eten en morgen weer wat aanvragen. Liefs voor iedereen
ja vond het ook raar misschien verwijderd? hier was een drukke opruim dag.en werken! ik pendel even niet meer werd me te veel op een dag
Lieve Wilma, ontzettend bedankt voor je lieve mail! Ik hoop dat je gelijk hebt,en zal je zeker laten weten hoe het zal verlopen hier. lieve groet, sjees
Hallo Wilma. ik had je ook en pb gestuurd alleen had ik er twee gestuud omdat ik mijn naam was vergeten . hoop dat ie is overgekomen . groetjes mienona