hahahahahahaha meiden wat een berichten weer, het spijt me zo het is zo mega druk en mijn inbox blijft maar vol zitten. Ga zo weer wat opruimen, reakties met ''ik heb je weer een bericht verstuurd'' vind ik wat vervelend', ik doe mijn best namelijk en vol is vol :d. Eindhoven85 wauw meid wat een gelijk had ik heerlijk! hihi, ik voelde dat gewoon zo sterk aan. En wat fijn dat het klopte. Liefs voor iedereen weer!
Applause voor ProudMom28 Zie mijn banner! Ze heeft het goed voorspelt, Wauw! knap hoor als je die gave hebt! ProudMom nogmaals hartstikke bedankt!!! liefs sassefras
Goedemorgen, Ik heb je een Pb gestuurd. Ik merk het wel als je gependeld heb. Ik wacht rustig af. Hoop dat ik t goed gestuurd heb.
Hoi, ik wilde je natuurlijk ff laten weten dat je allereerste ingeving van februari/maart goed zat hoor Heb 3 heel lichtpositieve testen deze maand, en in maart krijg ik mijn eerste echo Dan heb ik echt pas 100% de zekerheid dat het goed zit groetjes Bianca
wat leuk... mag ik ook gependelt worden? wat moet ik allemaal sturen?? ik ben nu 4x gependeld in 14 maanden tijd... en 3 daarvan zaten heel erg dicht bij elkaar dus ik ben benieuwd wat er hier gependeld word
Ahhh wauw meid, een beetje voorzichtig maar gefeliciteerd. Hopelijk zit het nu goed. Ik duim met je mee hoor, lief dat je het hier even komt melden. Meiden Meiden, mijn inbox zit alweer vol krijg dus nu even niet alle mailen van jullie binnen. Groetjes
Hoi Proudmam, Ik wilde je vragen of je voor mij ook eens zou willen pendelen,want ik lees dat jij er vaak goed hebt,ook bij Bianca(kletste ik mee op het nod forum) Helaas is je onbox vol dus ik kan je geen berichtje sturen,maar zal het later nog eens proberen Doe maar rustig aan,begrijp dat je het erg druk hebt! Groetjes Lisette
wilma, ik zie dat je heeeel wat aanvragen hebt! ik probeerde mijn gegevens in een pb te sturen,..maar je box is vol probeer t gauw nog wel eens! groetjes ST
Hoi Wilma Ik zie dat je veel pendels goed hebt Je hebt voor mij ook deze maand gependeld hoop zo dat die uitkomt. Laat het je wel weten of die uit is gekomen. Groetjes Samantha
Lieve Lieve allemaal, Mijn inbox is vol en de aanvragen stromen maar door, wij zitten midden in een verhuizing. Dus erg druk kom echt nauwelijks toe aan pendelen, heb weinig energie de laatste tijd. En heb de afgelopen week nauwelijks gependeld, ben moe. En ben dan erg bang voor verkeerde informatie. Hopelijk begrijpen jullie dat, vind alles reakties zo lief dankjulliewel Dikke kus voor jullie allemaal
@Proudmom, eerst aan jezelf denken hoor, en verhuizen is sowieso al een hele karwei, ik heb je enkele dagen geleden ook een pbtje gestuurd, maar had toen nog niet door dat je het was, je had al gependeld voor me. Sorry daarvoor.
Lieve Happy3 wat lief dankjewel hihi ja mijn naam is iets anders geworden. Mensen in mijn omgeving wisten bijna wie ik was en dat wil ik natuurlijk niet, niet iedereen hoeft te weten waar ik mee zit en wat ik doe Maar als het allemaal weer wat rustiger is ga ik weer lekker aan de slag met al mijn mailen en vragen. Knuffel voor jullie allemaal
Ooooh maar dan heb jij voor mij ook al eens gependeld! Sorry hoor maar heb je ook terug een pb'tje gestuurd. Ik had het niet door dat ik bij dezelfde zat. Sorry!!!
@Proudmom, begrijp je volkomen, ik had vroeger de naam van mijn dochter in banner staan, heb die ook om dezelfde reden verwijdert, is toch iets minder persoonlijk.
Hoi, Bedankt voor je reactie, je pendel klopte helemaal want ik ben namelijk zwanger!!! Ik heb vandaag mijn tweede echo, ben nu iets meer dan 9 weken zwanger. Met 6 weken hebben we ook al een echo gehad i.v.m. meerdere miskramen in het verleden, we zagen toen een hartje kloppen. Vandaag dus voor ons een hele spannende dag. Heel erg bedankt dat je voor mij wilde pendelen. Groetjes Corina