happy3 ja dat is dan even vervelend he, maar gelukkig zijn het lieve meiden die je naam kunnen veranderen. Lieve Baby2 Super dankjewel voor je reaktie vind ik fijn om te lezen, ben er heel erg blij mee. En heel veel succes vandaag maar dat gaat vast goedkomen. Maar is en blijft altijd spannend he na meerdere miskramen. Maar nu gaat het goed hoor Liefs Proudmom P.s aan iedereen ik heb weeeeeerrrr ruimte in mijn inbox hihi
Ik zou je bijna een pendelaanvraag versturen, voel me momenteel zo onzeker over alles, maar ja, jij hebt me al gependeld voor maart ... er zit dus niks anders op dan afwachten
P.s aan iedereen ik heb weeeeeerrrr ruimte in mijn inbox hihi[/QUOTE] Hallo Proudmom28, Ik heb je antw gelezen bedankt heb je ook even gemailt of je al wat kan vertellen over het geslacht??? Alvast bedankt...........
Hoi, Ik heb je een pb gestuurd. Het eerste bericht is per ongeluk verkeerd gegaan. (was mijn vragen vergeten te stellen) Dank je wel alvast en ik laat het je weten als het klopt. Groetjes
Hoi Hoi, Lieve Lieve meiden, Ik wil heel graag onder mijn schuilnaam aangesproken worden!!!!! niet met mijn vorige naam. Ik wil jullie vragen de getypte tekst te verwijderen of althans mijn vorige naam bvb dank!!! Annie1985 ik ga met je aan de slag hoor dat zal morgen worden. Groetje Proudmom
Hey ik had je een tijdje geleden via mail een berichtje gestuurd omdat je privéberichten hier vol zaten, had je die ontvangen?
Hoi Proudmom heb het geprobeerd aan te passen, maar het lukt me niet. De button 'wijzigen' staat niet in het scherm bij mijn vorige bericht. Bij dit bericht trouwens wel, maar komt denk ik doordat ik nu geabonneerd ben op dit topic en gisteren nog niet. Ben ook zo'n leek wat forums betreft. Heb jij enig idee?
Maakt niet uit, we praten er lekker over heen dan verdwijnt hij lekker gauw je kan hem in je text ongedaan maken, je text van gisteren wijzigen. Maar als het niet meer lukt is het okey hoor geen probleem. Liefs
Lieve Lotte WAT LIEF!!! zo ontzettend bedankt. Lieve Stampertje89 alles op zijn tijd ik heb het echt heel erg druk. Maar probeer echt iedereen te beantwoorden maar kan echt even duren. Maar hoelang is het geleden dan dat je hebt gemaild?