Meiden ik heb net mijn pendel kapot laten vallen Dus ik moet eerst even een nieuwe halen. Sorry voor de vertraging!
Dank je voor je pendel. Hoop toch wel dat het wat eerder gaat gebeuren Ik laat je natuurlijk weten tegen die tijd (of eerder) of je pendel gelijk had.
ow balen zeg !!! Nou doe lekker op je gemak he, we zien van eigens wel een bericht verschijnen hhaha kuss
Owwjee, betekend dat nog iets? Pendel kapot laten vallen? Hopelijk vind je snel een nieuwe pendel die bij je past. Succes!
Jeetje dat is niet fijn. Veel geluk met je zoektocht naar een nieuwe. Ik hoop dat als je er weer een hebt, dat ik dan een keer optijd ben om mijn pendelverzoek te sturen. Loop je telkens mis
hoi banjer, en heb je al een nieuwe pendel gevonden ik hoop het voor je. Ik hoor het vaneigens wel, Alvast hartelijk bedankt !!! Kuss
Ik ga vanmiddag (of eigenlijk zometeen) een nieuwe pendel kopen dus t moet goed komen vandaag dames !
Ik weet niet hoelang je cyclus is maar november is nog niet voorbij. Je zou nog een eisprong kunnen hebben.
Hoop dat je vanmiddag gaat slagen met het kopen van een nieuwe pendel. Zag net je banner... Spannend!!!! Liefs Deb
succes met kopen ik heb nog even een opmerking , ik heb laatst een bp gestuurd , binnen de tijd gelukkig, maar ik ben inmiddels zwanger, maar ik wil toch nog graag dat je voor mij pendelt en wel het geslacht pendel jij trouwens ook op bevallingsdatum ?? vast bedankt