♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) Hallo allemaal, Ik ben Tinkerbell26 en ben sinds kort begonnen met pendelen. Het blijft een pendel en ik geef geen garanties Via dit topic laat ik jullie weten wanneer ik pendel, ik pendel alleen voor aanvragen die tussen de aangeduidde tijd binnenkomen. Alle aanvragen die buiten de tijden van mijn topic binnenkomen worden direct verwijderd en NIET beantwoord!! Ook geen dubbele pb's sturen! Ik antwoord zo snel mogelijk op de aanvragen, maar het kan ook zijn dat dit niet direct is. Je kunt mij op de aangegeven tijd een PB sturen met je Volledige naam + geboortedatum + vraag Ik pendel op welke maand zwanger of op positieve test (welke jij wil) en geslacht. Ik behandel alleen complete aanvragen, dus alleen met volledige naam, geboortedatum en vraag/vragen. ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Ik neem nu maandag 25 maart aanvragen aan van 15.00 tot 15.30 Antwoorden volgen in de loop van middag/avond. Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Ik neem nu dinsdag 26 maart aanvragen aan van 15.00 tot 15.30 Antwoorden volgen in de loop van middag/avond. Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Ik neem nu woensdag 27 maart aanvragen aan van tot 15.30 Antwoorden volgen in de loop van middag/avond. Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Ik neem nu dinsdag 2 april aanvragen aan tot 10.00 uur Antwoorden volgen in de loop van middag/avond. Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Ik neem nu dinsdag 2 april aanvragen aan van 15.00 tot 15.30 uur Antwoorden volgen in de loop van middag/avond. Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)