Ik heb al mijn aanvragen gister meteen beantwoord.. Ik denk dat je buiiten mijn tijd gestuurd heb dan verwijder ik ze namelijk meteen
Ik pendel vandaag weer.. Je kunt vandaag tot 13:30uur je aanvraag doen. Ik probeer ze zo snel mogenlijk te beantwoorden. Berichten ná 13:30uur worden meteen verwijderd. Helaas krijg ik nog te vaak buiten mijn tijden berichten..
Omdat het feest is (ik zwanger ben) haha.. kunnen jullie morgen 2 mei 2013 de HELE DAG pb berichten sturen voor pendel.. Graag voornaam + achternaam en geboortedatum plus vraag Ik ga alle pendels dan vrijdag beantwoorden !!
haha.die is leuk!! geniet maar lekker van je zwangerschap volgens mijn gaat dat wel lukken ga morgen jou een pbtje sturen
Jaa ik ga zeker genieten Vrijdag is me zoontje de hele dag bij opa en oma dus ik heb alle tijd om alles te beantwoorden want ik verwacht er veeeeel te krijgen...
Reken maar! ik ga er ook eentje sturen. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Had je die voor jezelf ook gependeld???
Jaa ik had ook mei voor mezelf gependeld.. maar wou daar niet zo vanuit gaan omdat ik bang ben dat je dat ergens voor jezelf kan beinvloeden.. had t wel al in maart voor mezelf gependeld dus wie weet
Hey wat een super nieuws. Van harte gefeliciteerd, geniet van je zwangerschap. Ik heb je ook een pb gestuurd ben benieuwd