Woww nog zo vroeg en nu al 25 pendelaanvragen.. ga het druk krijgen morgen haha Bedankt voor alle felicitaties
Dikke proficiat met je zwangerschap!!! Jij hebt mij voor deze maand gependeld dus ben benieuwd dat je gelijk gaat krijgen .... Cyclus is vandaag gestart dus met frisse moed er tegenaan hahahaha....
Ik heb al heel veel aanvragen gehad boven de 60.. Dus daarom kunnen jullie nog tot 19:30uur aanvragen indienen.. Anders word t erg veel en onoverzichtelijk en ben ik zondag nog niet klaar met beantwoorden haha. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor en word er niet meer na 19;30 aanvragen gedaan
@ mirandav ik had je al een berichtje gestuurd maar kan het gewoon elke vraag zijn of alleen die met ja en nee te beantwoorden is??? Want anders moet ik mijn vraag aanpassen
Oke dan wacht ik het af. Heb dit nog niet eerder gedaan vandaar mijn vraag nu maar hopen dat de vraag goed is ben erg benieuwd x
ow balen, kom net thuis, kleine in bed...denk mooi me pb te kunnen versturen zie ik dat het al gesloten is.... snap het wel, maar vind ht toch jammer
Ik heb gisteren genoeg de gelegenheid gegeven een aanvraag in te sturen.. Heb er dan ook aardig wat gehad.. Willen jullie daarom NU ook niet meer aanvragen doen. Ik wou iedereen vandaag terug pendelen. Maar omdat ik me niet lekker voel en het er best veel zijn.. probeer ik ze allemaal na het weekend te hebben beantwoord.
Bedankt meiden ***vandaag al 6! pendel verzoeken gehad.. kunnen jullie niet lezen???? zo blijft het echt niet leuk dames..***