Niet boos worden Miranda is niet goed voor jou en je beeb. Gewoon alles weggooien wat buiten de tijd gestuurd is. En geen energie aan verspillen, die heb je hard nodig voor belangrijkere dingen!
Doe het rustig aan, gewoon je tijd nemen! Jou gezondheid en die van het hele kleine ukje gaan echt wel voor hoor! En degenen die niet kunnen lezen die hebben pech...
Bij deze mijn excuses dat ik niet goed heb begrepen dat je niet op bevallingsdatum pendelt! Rust goed uit
Goedemiddag meiden Ik heb eindelijk alle 80! aanvragen beantwoord.. Voor nu las ik dan ook even een pendelstop in..
Zo dat is een hele kluif geweest! Geniet nu maar lekker van je rust en ik zal je laten weten of je pendel klopte!
Dat zijn er een hoop geweest. Rust lekker uit en geniet van het heerlijke weer en van je zwangerschap. Nogmaals dank je wel
Je pendel was juist Miranda! Je had voor me Mei meisje gependeld! Vandaag positieve test in handen! Bedankt!
Nja weet niet of dat helpt ik denk dat veel vrouwen mij naam ergens in een onderschrift zien staan en dan sturen.. Als ze hier zouden lezen zouden ze niet sturen lijkt mij anders ben je niet goed bezig