Helaas is mijn oude topic gesloten maar wil jullie laten weten dat ik weer ga pendelen. Dit doe ik alleen op aangegeven tijden. Wat ik nodig heb: naam + achternaam, geboortedatum en de vraag. Vandaag zal ik tot 13:00 uur pendelverzoeken accepteren en deze zo snel mogelijk beantwoorden. Groetjes Denisja
Even een apart vraagje? Kun je opnieuw laten pendelen? Jij had voor mij een maand geleden voor Maart gependeld, maar deze was niet juist. Is het mogelijk dat je een tweede keer pendeld of krijg je dan dezelfde maand? *kijkt dom* Was gewoon benieuwd! Liefs,
Hoi, ik had je zaterdag berichtje gestuurd, maar nog niks terug. Wilde ff checken of ie wel goed bij je is aangekomen Niet om je op te jagen hoor! Thanks alvast, xx
Als het goed is heb ik nu alle pendelverzoeken beantwoord... Excuses als ik iemand over het hoofd hebt gezien, mijn postvak was namelijk weer gebombardeerd haha. En anders dan hoor ik het wel! @ ana leigh; ik wil best opnieuw pendelen hoor!
Willen jullie aub alleen verzoeken sturen als ik daarvoor een tijd aangeef!!!! Ik krijg nu weet veel verzoeken buiten de tijd en die verdwijnen ala minute in de prullenbak!!! Ik heb ook een eigen leven en loop niet de hele dag met me pendeltje in het rond!!!