Lieve hanna Een tijdje terug had je een pendel voor me gedaan daar wil ik je nogmaals voor bedanken!! Graag wil ik je ook laten weten dat je goed zat met de maand waar ik zwanger in zou raken (juli/jongen). De maand zat je al goed mee het geslacht weet ik nog niet.. heel erg bedankt.. Liefs mama van dilara
Hallo Hanna! Een tijdje terug heb je voor mij gependeld naar het geslacht van de kleine. Gister heb ik een pretecho gehad en ik moet je helaas vertellen dat je het mis had. Jij dacht een meid maar ik krijg een jongen. Toch nog bedankt voor het pendelen
Hoi Hanna Voor mij had je gependeld zwanger in oktober, maar zie mijn banner, ik ben al zwanger, super blij natuurlijk. Nog bedankt voor je pendel. liefs maud
Hanna ik wil doorgeven dat je het goed had bij mij. Ik ben zwanger! Het geslacht weten we over 8 maanden.
Bij mij klopte je pendel niet - geen van alle pendels trouwens - want ik ben al in mei weer zwanger geworden
Hoi Hanna, Ik wilde je even laten weten dat je pendel IS UITGEKOMEN!! Je hebt een meisje voorspeld. Ben benieuwd of dat ook nog klopt Bedankt!
hoi ik heb niet elke pagina teruggelezen, dus ik weet niet of je een pendelstop hebt. ik heb je voor de zekerheid een PBtje gestuurd.. sorry ervoor als er wel een stop was.. liefs..
Hoi Hanna1974. Wilde je even vertellen dat de pendel die je een aantal maanden geleden bij mij hebt gedaan is uitgekomen! Het is nog heel pril, maar het staat vast dat het in augustus raak is geweest!