Bij deze wil ik je even laten weten dat je de maand goed had! Ik heb zojuist positief getest!! Voor het geslacht moeten we nog even wachten maar ook dat zal ik je laten weten!!
Kan mij iemand vertellen wat abbo betekend? Ik wil ook graag gependeld worden maar in de pendeltijd ben ik meestal werken
als je wat zegt in een topic dan krijg je voortaan mailtjes daarvan (een abbo dus) je heb nu dus een abbo op dit topic
Ik doe altijd via onderwerp tools aangezien ik sommige topics wel iets in schrijf en voor de rest niet meer zie dat er gereageerd word dus het is wel aan te raden ja!
Hoi Hannah, Helaas is je pendel september niet uitgekomen! Op naar de volgende ronde voor mij! Maar toch heel erg bedankt voor de moeite.
Hey Hanna, Ik wilde even laten weten dat je pendel voor augustus niet juist was. Toch bedankt voor het pendelen! Grtjs
Naam: Donna Geboortedatum: 10-06-1987 Vraag: Welke maand ben ik zwanger en wat word het geslacht? Alvast bedankt!
???? Volgens mij heeft ze niet aangegeven dat ze nu pendelt hoor!!!! Altijd de laatste berichten lezen.....