Hallo, Zou u voor mij ook willen pendelen? Ben erg benieuwd! Mijn naam is melanie en ben van 9-11-1986 Mijn vraag is wanneer wij positief gaan testen voor een 2de wonder! Heel erg bedankt alvast! Groetjes melanie
Ik wilde even laten weten dat je pendel voor januari niet juist was. Ik ben nu al zwanger!!!! Toch heel erg bedankt voor het pendelen!
hoi hanna, je pendel van dec is helaas niet uitgekomen ik houd je in de gaten zodat je ons in het nieuwe jaar ook weer kan pendelen.. toch bedankt voor de moeite en een goed en gezond 2012
Al een hele tijd geleden heb je voor mij gependeld. Ik zou in augustus zwanger raken en een jongetje verwachten. Nou je had beide goed!! Dank je wel!!
Heeee wil je ook voor mij pendelen haha! We hebben geen haast dus als het een verrewegge datum is maakt helemaal niks uit Je weet mijn naam wel toch
ik ga je ff een pb sturen... als ik het goed begrijp kan dat bij jou altijd?? niet op bepaalde tijden?? ik probeer het gewoon... groetjes riniti
hoe werkt dat peddelen ???? wat kun je allemaal teweten komen . en hoe weet ik wanneer het kan? wie kan het mij vertelen wat het allemaal inhoud? groetjes mij