Zo jij bent snel, dank je voor je pendel. heb em bij mn handtekening erin gezet. En ik laat t je weten wanneer t raak is bij ons.
Hanna hartelijk dank voor je pendel!! Erg benieuwd en wat een super snelle reactie. Dank dank dank!!!!!!!!!!
Hanna, ik heb je ook een PBtje gestuurd. Als je tijd en zin hebt, wil je dan ook voor mij pendelen? Alvast bedankt. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Ik heb je ook een PB gestuurd en ik hoop dat als je tijd en zin hebt je ook voor mij wilt pendelen ? Alvast bedankt Groetjes
Hoi ik heb je ook een pbtje gestuurd,neem maar rustig de tijd hoor,ik weet dat jullie overladen worden met aanvragen,maar echt tof dat jullie het willen doen voor ons,succes!!
Haha, ik was aardig bij met de aanvragen. Maar na een avondje tv kijken kijk ik nog even hier en Hups... weer veel aanvragen. Morgen ga ik er weer mee aan de slag!
Ik stuur je ook een PB! ik heb je er zelfs twee gestuurd, ik had me vergist in de geboortedatum van mn man..
Oooh Hanna1974, heb jij de gegevens van mijn ventje ook bij nodig eigenlijk om te pendelen? Ik heb van jouw een pendel gekregen maar dan zonder zijn gegevens...kan dat de pendel doen verschillen?
heey hanna, bedankt voor je snelle reactie, ben benieuwd of het uitkomt laat het weten als het zover is! groetjes