HOi , Wil je voor mij pendelen? Wij zijn in 2011 ons zoontje verloren, en we willen graag weten of we ooit nog een kindje krijgen.............. gr, wendy
Ze krijgt bijna een baby, denk niet dat ze pendelt hihi! Sorry als ik met mijn bericht mensen het idee gegeven hebt dat je pendelt, Hanna!
hallo ik ben nu 3 maand en een helf zwanger en zou uit gerekend zijn voor 28 julli nu is mijn vraag als je eens kan kijken als het een meisje of jongen word en of de datum juist is zo als uit gerekend ben eens benieuwt je kan iets laten weten op het volgende email adres derycke1975@gmail.com alvast bedankt
meiden, even goed lezen. Als ze pendelt geeft ze het aan! En DAN kan je dus een pbtje sturen Altijd even zoeken naar het laatste berichtje van de pendelaar
Hanna van harte met je zoontje Ole! Heel wat maanden geleden heb je voor mij gependeld. De maand waarin ik zwanger werd had je goed. Echter het werd geen zoon voor ons, maar een dochter. Alles gaat goed hier en ik hoop ook bij jullie. Genieten maar, dat doen wij ook. Groetjes!