Hoi , Ik stuur je zo een pb'tje. Ik hoop dat je tijd kunt vinden om te pendelen...lief van je dat je dit voor zoveel mensen doet. Thanks!
Hoi, Ik heb je ook een PB gestuurd, super dat je dit voor mij en anderen wilt doen. Mocht je het ontzettend druk krijgen met de aanvragen, dan wil ik nog zeggen dat je zeker de tijd moet nemen en mocht je niet aan mijn aanvraag toe kunnen komen, dan heb ik daar alle begrip voor. Groetjes MHA
Ik heb je ook een pb gestuurd! alvast superbedankt dat je dit doet (en dat met een kleine meid erbij) wat zul je het druk hebben! Groetjes Nannie
Hallo Hanna, Bedankt voor je snelle reactie. En ik hoop dat je pendel uitkomt, dat zou betekenen dat ik nu al zwanger zou zijn Ben benieuwd, laat het je weten. Liefs Lotte
Heej Hanna, als je tussendoor weer eventjes tijd hebt zou ik het heeel lief vinden als je voor me zou willen pendelen ...ben namelijk ontzettend nieuwsgierig!!! Thnx..grxxtjes Denise
Hoi Hanna, Ik stuur je een pbtje. Wat ontzettend lief dat je voor mensen wil pendelen. Groetjes Merel
Ik vind t zo spannend als ik naar mijn temp kijke heb ik toevallig goed geklust want heb dan een vroege ei gehad. dus ik hoooop het zo dat jou pendel uit komt
Hoi, Ik heb je ook een pb gestuurd. Alvast bedankt dat je dit voor ons wil doen. Ben benieuwd naar het resultaat groetjes
haiii hanna.... ik wilde je ff laten weten dat je goed zat met mijn pendel voor maart....ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo, Sorry, je had mij ook in Maart gependeld maar ben afgelopen nacht ongi geworden:x Ik heb je een Pbtje gestuurd, misschien kun je het nog eens voor me doen Liefs Lotte