Echt leuk dat je voor ons wilt pendelen, ik zal ook pm sturen 'k ben eens heel benieuwd wat je pendel te zeggen zal hebben
Hey Hanna, Bedankt voor je snelle reactie!! Hopelijk komt hij deze keer wel uit!! Ik hou je op de hoogte!! Liefs Lotte
hoi hanna ik heb je net een pb gestuurd met een voor mij ongebruikelijke vraag , misschien voor jou niet ik hoop dat je wilt pendelen voor mij gr spinnekop
Het lijkt mij ook leuk om 'gependeld' te worden, maar ben nieuw hier en weet (nog) niet hoe ik een pb stuur...
hoi! ik heb hetzelfde voor ik ben ook nieuw en weet ook niet wat een pb is.. als iemand ons zou kunnen helpen?
Gewoon op de naam klikken van de persoon die je een pb'tje wil sturen en dan krijg je de keuze uit 4 dingen, kies dan privéberichtje sturen en hop je kan je vraagje stellen... Wel niet vergeten om achteraf op 'versturen' te klikken éh maar dat wijst zichzelf wel uit. Succes!!
Hoi Hanna! Ik heb je eergister een pb gestuurd... Je zult het wel ontzettend druk hebben! Veel hebben een pendelstop, doe jij nog wel aan pendelen? Ik ben heel benieuwd wat er uit komt. Groetjes!
Poohbeer. PB betekent Persoonlijk Bericht! Poppemie heeft al uitgelegd hoe het werkt zie ik Succes ermee!!
hanna: ik weet niet of je nog pendelt of dat je (weer) (tijdelijk) een stop hebt maar ik heb je een pb'tje gestuurd!! alvast heeeel erg bedankt!
Mijne nog niet Ik had op 29 maart een post geplaats: hoi, zou je voor mij op het geslacht willen pendelen?? gr joyce 20/11/84