Ik heb je ook een pb'tje gestuurd, maar er zijn er nog vele wachtenden voor mij, dus ik wacht rustig mijn beurt af
Hey hoi, Tis nu al een poos geleden dat ik je een pb heb gestuurd en vraag me af of je hem wel ontvangen hebt? Of pendel je niet meer? Groet Jo
hoi hoi, ook ik heb je weer een pb gestuurd. ik denk dat je de vorige niet hebt ontvangen of je hbt het gewoon erg druk haha. alvast bedankt, susanne
Ik heb haar ook een PB gestuurd, aantal dagen terug. Maar ze is al een tijdje niet meer online geweest!
Ik heb een week of 3 geleden een PB gestuurd. Denk dat ze gewoon heel druk is. Heb ook nog niets gehoord. Kunnen het haar moeilijk kwalijk nemen. Volgens mij word je helemaal gek van al die aanvragen. Ik wacht dus gewoon rustig af. Komt er nog antwoord: leuk, anders ook oke (en logisch)
k2tjuh is 23 mei het laatst online geweest, dus dat verklaart, waarom jullie nog niks van haar gehoord hebben. Ik zou dus even geen pendelaanvragen naar haar sturen, totdat ze zichzelf weer meldt. Het is namelijk ook niet leuk voor de pendelaar dat ze een overvolle mailbox krijgt en door de bomen het bos niet meer ziet om alle aanvragen weg te krijgen. Dit is vaak ook de reden dat veel pendelaars afhaken.