Hoi, Aangezien ik in een ander topic zette wanneer er aanvragen konden worden gestuurd maar dat topic er niet voor bedoel was heb ik deze geopend. Ik ben nog een groentje maar wil graag wat ervaringen op doen. Als jullie dus interesse hebben kun je mij een privé berichtje sturen maar vergeet buiten je gegevends om de vraag niet! Aanvragen mogen vandaag gestuurd worden tot 16.00. Ik zal ze vanaf morgen gaan behandelen, als ik die allemaal weg heb meld ik me hier wel weer wanneer er weer nieuwe aanvragen mogen worden verstuurd . Alle aanvragen die na 18.00 uur binnen komen behandel ik niet.
Ik heb me toch iets wat verkeken op de hoeveelheid berichten die nu binnen komen ! Heb daarom de tijd aangepast. Tot 16.00 mogen er aanvragen worden gedaan.
wat leuk dat je hier je ervaring probeert op te doen/ uit te breiden!!! ik ga je pb'en succes!!!! en natuurlijk veel plezier want je moet er natuurlijk wel van genieten
Thnx voor je pendel, ik heb je een pb terug gestuurd. Wist niet dat je een nieuw topic had. Dus dan hier nogmaals bedanken. Je hoort t nog wel van me.
Ik vindt het heel leuk dat er zoveel interesse is, maar ik neem nu geen aanvragen meer aan. Mijn hele inbox puilt uit en zodra ik al die berichtjes behandeld heb, meld ik me hier wel weer. Iedereen die intussen wel een berichtje stuurd, sorry maar die verwijder ik anders is het gewoon echt niet te doen. Ik doe dit graag voor jullie maar het moet wel leuk blijven.