Voorafgaand aan het pendelen

Discussie in 'Pendelen' gestart door Infantem Amor, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Beste Dames,

Ik heb nu bij een paar dames de topic's over pendelen gelezen. Natuurlijk is dit heel erg leuk en de meeste die deze topic lezen willen hier een abbo op. Let wel op dat je dit doet door naar onderwerp tools te gaan en daar je te abonneren op die topic. Ik weet het ik heb het zelf ook bij sommige gedaan omdat ik nog niet wist hoe het werkte. Maar als je meer dan 50 mails in je inbox hebt op een dag over ABBO of ik volg je is dat mateloos irritant.

Ook vind ik dat de pendelaarsters gelijk hebben dat je respect voor ze moet hebben. En geen verzoekjes moet sturen als zij hun poorten gesloten hebben. Hierdoor stoppen sommige dames en dat is eeuwig zonde. Pendelen vergt erg veel energie van je, dus laat ze ook even lekker tot rust komen met hun gezin. Hoop dat ik hier niet te vervelend mee over komen. En hoop dat er geen pendelaarsters meer om deze reden vertrekken.

Succes meiden, ik kan pendelen maar ik zou jullie taak hier niet over kunnen nemen, vind het erg knap!!!

2. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik ben het helemaal met je eens.
    Ik heb het ook wel eens gedaan een abbo omdat ik op de laatste 2 pagina's niet kon vinden dat ze ermee was gestopt

3. Infantem Amor

Ja dat heb ik per ongeluk ook bij Shirley gedaan en las daarna via een reactie van blije meid dat zij er mee gestopt was. Maar als je gewoon een abbonnement neemt via onderwerp tools krijg je ergens van zelf een mail dat iemand niet meer pendeld ben ik nu wel achter ;)

En fijn dat je het met me eens bent, hoop meerderen ;)

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    helemaal mee eens

5. Infantem Amor

#5 Infantem Amor, 27 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2011
    Nou ja ik hoop dat deze topic niet alleen gelezen word, maar er ook iets mee gedaan word!!

Jammer dat er pendelaars besluiten hun topic te sluiten of daar over na denken.

Oh en misschien is het ook wel leuk als mensen die een pendel krijgen de pendelaars iets laten weten over de uitslag hiervan. Dan weten ze ook of het klopt of niet. Vind hen ook leuk lijkt mij. DIT MOET JE NATUURLIJK IN HUN EIGEN FORUM DOEN!!!

TIP: Ik zet al de pendels die voor MIJ gedaan zijn in een word document zodat ik terug kan vinden wie voor welke maand en welk geslacht heeft gependeld!

6. blijemeid

blijemeid Niet meer actief

natuurlijk is het leuk om te weten of hij goed was of niet.

7. Infantem Amor

Ik hoop doormiddel van deze topic dat iedereen er meer over nadenkt. Thanks voor je reactie... Ik heb jou pendel voor mij op februari meisje staan. Ik laat je zeker meer weten ;)

8. blijemeid

dat is prima lieverd.

meschien een tip voor de dames die een aanvraag ergens willen doen.

*lees de begin pagina van iemand pendel form.heb je deze gelezen dan weet je de regels van de pendelaar.lees dan even de laatste pagina of ze op dat momend pendelen.pendelen ze op dit momend niet neem een abbo op de form zo gauw er iets op de form wordt gemeld krijgt u een mailtje.*

dit is puur om discussie en misverstanden te overkomen!

Liefs Bm xx

9. Infantem Amor

En neem dan een ABBO zoals hier in het eerste bericht op deze topic is omschreven anders krijgen andere telkens bericht en dan staat hen inbox binnen een aantal uur vol met mails...

10. blijemeid

ja super ook waar je deze tool kan vinden. toppie van je.

11. wish82

wish82 Lid

30 sep 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,
    ik vind dat jullie heel mooi werk leveren en ben jullie zeer dankbaar.
    Nou begrijp ik helaas niet helemaal hoe ik me moet abonneren zonder dat iedereen daar een bericht van krijgt. Het zal misschien heel simpel zijn maar ik wil niet de zoveelste zijn waarvan jullie mail krijgen.
    Als ik het goed begrijp ga ik hier bovenaan deze topic naar onderwerp tools en abonneer ik me daar op het topic Pendelen, toch?
    gr. Susanne

12. blijemeid

alleen u krijgt een berichtje,
    u bent de gene die op de hoogt word gesteld dat die gene online is op de form.
    wil je dit op heffen doe de het zelfde als aanvragen alleen zet je het dan uit.uit testen kan altijd. :D

13. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

ben helemaal met jullie eens
    zodra ik mij beter voel enzo ga ik ook weer voor jullie pendelen ;)

14. wish82

wish82 Lid

30 sep 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok bedankt voor uw uitleg. Ik ga me abonneren. :)

15. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

#15 littlewonder23, 27 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2011
    nu weet ik het ook

16. Infantem Amor

Weer een attentie voor de dames die gependeld willen worden, want me inbox stroomt weer vol met mensen die abonneren door te sturen dat ze het volgen enz... Had er vandaag al weer 30 mails over te pakken...

In het eerste bericht staat hoe het anders te doen.

@ Gesina, hoop dat je je snel wat beter voelt en dan voel ik me zeer vereerd als je voor me wil pendelen ;) zie het vanzelf...

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    oooohw wat slim om dat even onder de aandacht te brengen
    ik vind dat altijd zo vervelend in wat voor onderwerp dan ook dat mensen alleen maar ABBO schreeuwen
    en hier bij het pendelen word het allemaal ook zo onduidelijk waardoor je soms 10pagina's moet terug lezen of iemand pendelt of niet
    ik hoop dat het resultaat heeft :)

18. Infantem Amor

Dat hoop ik ook. Af en toe dump ik hier weer een berichtje omdat het dan weer rommelt in mijn postvak en dan is het weer even rustig.

Dus het werkt wel ;)

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Up!

Deel Deze Pagina