Charity.. Bedankt voor je pendel.. Je dacht september he, ik ben helaas vanacht wel ongie geworden alleen is hij wel anders dan normaal.. dus ik denk dat je geen gelijk hebt en mocht het veranderen dan laat ik dat weten Toch bedankt!!
Even herhaling: - Ik neem alleen pb'tjes aan op de tijden die ik aan geef, alles wat daar buiten binnen komt verwijder ik. - Ik pendel op bevruchting, test maand kan ook maar dan moet je dat even zeggen. - Ik pendel niet of een zwangerschap wel of niet goed verloopt. - Ik pendel niet in de weekenden. - Minimaal 1 mnd lid en 50 berichten voor je een pb stuurt a.u.b. Graag zou ik ook willen weten of mijn pendel het goed of fout had.
Hoi, wilde je even laten weten dat je pendel niet is uitgekomen. vanmorgen ongi geworden. Was ook een megawonder geweest hoor Toch ontzettend bedankt voor het pendelen!
Hoi Charity.. Jij had voor mij gependeld en daar kwam de maand september uit. Nu lees ik dat je pendelt op de maand van bevruchting, dus niet de test maand? Dan kan jouw pendel nog wel uitkomen want ik ben dan wel ongie geweest deze maand, maar er is nog een kansje dat me eisprong in september valt. Dus het zou nog kunnen toch? Groetjes
Hoi Charity, Ik wilde je even laten weten dat jij de enige was die juist heeft gependeld voor me! We zijn inderdaad zwanger. Een echo vanmorgen met een mooi kloppend hartje bevestigde jouw pendel. Over het geslacht kunnen we nog niets vertellen, dat komt over een hele tijd wel Nogmaals super bedankt voor je pendel meis! Liefs, MissQ.
Hoii Charity Ik wou je even laten je weten dat je pendel (nu zwanger) helaas niet is uitgekomen, eergister ben ik ongi geworden
Gefeliciteerd MissQ en GewoonLinda ! Geniet ervan dames! @Renske19; ik pendel indd op bevruchting en niet op testmaand. Dus dan is er indd nog een kans dat hij uitkomt, hou je me op de hoogte? Dames die toch ongi zijn geworden; BALEN! Hopelijk meer geluk in een nieuwe ronde! @ iedereen; Willen jullie a.u.b geen berichtjes sturen buiten de tijden? Ook niet met vragen als; wil je een uitzondering maken want ik ben altijd te laat.. Nee, ik maak geen uitzondering. Dat zou niet eerlijk zijn want dan moet ik voor iedereen een uitzondering maken en dan zouden de tijden ook geen zin hebben. Gewoon het topic in de gaten houden dus! Ik meld me deze week weer met nieuwe tijden, denk dat woensdag wordt als er niets tussen komt natuurlijk .