Meid, gecondoleerd en heel veel sterkte. Gewoon eerst aan jezelf en je familie denken en dan komen wij vanzelf wel aan de beurt Ik zal in ieder geval geduldig wachten tot je de energie weer hebt!
Heel veel sterkte de komende tijd. Een dierbare verliezen is altijd zwaar. Nogmaals mijn excuses voor mijn pb.
hey meis, heel veel sterkte! wilde je toch wel even laten weten dat je pendel goed was voor oktober! gisteren heb ik positief getest! liefs! x
Ben bang dat je pendel bij mij niet gaat uitkomen, heb vanmorgen negatief getest dus verwacht snel ongi te worden...
Wil je trouwens heel veel sterkte wensen met alle nare dingen die je momenteel meemaakt..dikke knuff!!!!
Hoi Charity, Gecondoleerd met het verlies van je oom en sterkte met alle andere nare omstandigheden. Ik wilde je laten weten dat je pendel voor mij wel is uitgekomen (bevruchting in oktober), maar helaas is het een vmk geworden. Ontzettend bedankt voor de tijd, energie en moeite! Groet, LadyT
charity je pendel voor mij is uitgekomen ik heb positief getest nog bedankt !! en sterkte met je persoonlijke situatie waar je nu in zit
Hoi charity, Allereerst veel sterkte voor jou en je familie!! Ik las dat je daardoor nog niet iedereen hebt kunnen pendelen en alle begrip hiervoor! Ik vroeg mij af of dit ook voor dames is die eind sept een aanvraag hebben gedaan? nogmaals sterkte en ik wacht rustig af gr