alle pbtjes voor 4 uur van gister worden nog wel in behandeling genomen toch? Zit lekker vol spanning te wachte, succes!
Jaa die van gisteren wel hoor . Het gaat er meer om dat ik vandaag al 10 berichten heb gekregen met de vraag of ik wil pendelen en natuurlijk wil ik dit wel maar die zullen helaas wel moeten wachten tot ik aangeef dat ik weer verzoeken aanneem. Anders word het gewoon té veel. Dus voor iedereen die gister voor 16.00 een pb'tje heeft gestuurd, die kan vandaag of morgen een berichtje terug verwachten . Alle anderen die gister na 16.00 een berichtje hebben gestuurd die verwijder ik, sorry.
Hey Charity, Bedankt voor je pendel, ik hoop echt dat je gelijkt hebt. Zou echt super zijn Een tweeling en ook nog een jongen en een meid Ik laat het je weten!! Mijn NOD is 7 Juli. Liefs
hoi, wilde even laten weten dat iktoch ongi ben geworden vannacht. dus het was helaas niet goed. laat je me weten of mijn pendel klopte? en wanneer we weer voor elkaar zullen pendelen? xxx
Er mogen vandaag weer aan vragen worden verstuurd tot 16.00. Vanaf maandag zal ik ze gaan behandelen. Iedereen die al eerder een aanvraag heeft gedaan maar nog geen antw geeft gehad, kan deze maandag verwachten. Heb geduld a.u.b, pendelen vergt veel energie.
Sorry dames maar jullie zullen nog even geduld moeten hebben op je pendel. Er is het een en ander aan de hand hier en daardoor heb ik nu de energie en de zin er nog niet voor. Jullie krijgen allemaal antwoord maar het kan nu wat langer duren, hoop op jullie begrip. Voor alle anderen, a.u.b geen aanvragen sturen nu! Ik meld me hier wel weer wanneer ik ze allemaal gehad heb maat mijn inbox zit momenteen overvol en berichten die ik nu krijg verwijder ik dan ook.