Hoi dames, Even een up-date. Als eerst voor wie de pendel niet is uitgekomen, SORRY! Helaas kan ik daar verder ook niet veel aan doen maar het is toch altijd jammer natuurlijk. Indien je wil, wil ik wel opnieuw voor je pendelen. In dat geval mag je me nogmaals je gegevens even privé doen en je vraag natuurlijk. Voor iedereen die nog op haar pendel wacht, hij komt er echt aan maar het duurd deze keer wat langer, daarvoor ook mijn excuses. En en ander gebeurd waardoor ik de energie er even niet voor had. Deze week gaat mij ook niet lukken aangezien ik niet veel thuis ben, volgende week op vakantie dus dat word hem ook niet. Zodra ik terug ben van vakantie ga ik er gelijk mee aan de slag. Dat zal vanaf maandag 1 augustus zijn, dus vanaf die datum mogen jullie een berichtje verwachten. Nogmaals mijn excuses dat het zolang duurd maar hij komt er echt aan hoor!
Gefeliciteerd ! Geniet van je zwangerschap meis! Laat je terzijnde tijd ook weten of ik het geslacht goed heb gependeld?
Dames, ik ben terug van vakantie en dat betekend dat ik weer aan de slag ga met jullie pendels! Graag vraag ik wel van jullie om nog even geen nieuwe aanvragen te sturen. Mijn inbox zit nog steeds knap vol dus de berichten die ik nu al heb wil ik eerst behandelen anders is het echt geen doen meer. Ik doe mn best dus zodra ik alles gedaan heb meld ik me hier weer voor nieuwe aanvragen maar nog even geduld dus a.u.b! Aanvragen die ik intussen krijg moet ik helaas wel verwijderen, sorry..