Hey Charity! Ik zie net aan je banner dat je zwanger bent!!! PROFICIAT!!!! Wat een geweldige vakantie is dat voor je geweest.
Ik zou ook graag gependeld willen worden?! Ik ben benieuwd wanneer je er weer aan toe bent. Alvast bedankt!!!
Moet je instellen rechtsboven bij onderwerp tools.. Dan wordt je op de hoogte gehouden bij nieuwe reacties enz..
Dames even een update! Als eerst bedankt voor jullie felicitaties ! Tevens een vraag, als er hier meiden meelezen die zelf ook pendelen en mij zouden willen pendelen, dan graag! Ik ben nog druk bezig met alle aanvragen en dat schiet aardig op! Heb er nog een paar te doen en daar wil ik morgen weer mee verder gaan als dat lukt.. Dus voor alle meiden die nog geen antwoord hebben gehad, nog heel even geduld a.u.b, deze week krijgen jullie die sowieso! Ik neem dus nog even geen nieuwe aanvragen aan maar dat zal niet lang meer duren, dus ook voor jullie dames nog heel even geduld a.u.b! Verder heb ik nu wel wat voorwaarden, ik pendel alleen vragen als wanneer je zwanger zou kunnen zijn en geslacht en bevaldatums. Ik pendel dus niet of een zwangerschap wel of niet goed verloopt.. Ik laat snel weer wat van me horen !
Charity, wil je even laten weten dat je pendel klopte! Ik ben inderdaad deze maand gelijk zwanger geworden! Eerst afwachten of het goed blijft gaan en daarna zullen we misschien zien of het geslacht ook klopt. Dank je wel!
Hoi Charity, Hoe weet ik wanneer je weer gaat pendelen? En moet ik daarvoor een pb sturen? Ik heb nl geen idee hoe dit in zijn werk gaat. Groetjes.