hoi charity, bedankt voor je pendel. ik laat het je zeker weten als hij uit is gekomen (ik hoop het )
Op dit moment pendelt ze niet.. alle dames geven zelf aan wanneer ze tijd willen maken voor ons dus ff opletten en de topics lezen
Ik heb vorige week ruim op tijd een pb gestuurd maar ben toch bang dat die niet is aangekomen..jammer!! Volgende keer beter..
Ik wou even al voorzichtig laten weten dat uw pendel is uitgekomen! Ik ben (voorzichtig) zwanger. Vanavond mag ik naar huisarts voor bloedtest. Hopelijk is het een plakkertje! En hopelijk is uw 2de voorspelling ook juist: een meisje! Dan zou ik helemaal dolgelukkig zijn! Ik hou u op de hoogte!
Je pendel is uitgekomen!!!! Je had augustus gependelt, toen heeft de bevruchting plaatsgevonden, want had woensdag een knaller van een test!!!
Alle dames die zwanger zijn: VAN HARTE GEFELICITEERD! ! Wat geweldig nieuws! Altijd leuk om te lezen dat een pendel is uitgekomen! Aan alle dames waarbij de pendel helaas niet is uitgekomen: Sorry! Heel erg jammer, hopelijk komt er voor jullie ook snel een mooie roze test! Ik heb de afgelopen dagen weer heel wat pendels beantwoord. Heb er deze keer heel erg veel gekregen dus er zijn ook nog wat meiden die nog geen antwoord hebben. Daarvoor mijn excuses maar hij komt er echt aan hoor ! Even geduld nog aub.
Ok..dan wachten we nog even geduldig af hoor, ik was al bang dat die van mij misschien niet was aangekomen..in ieder geval alvast bedankt voor de genomen tijd en moeite..
Hey Charity, je had voor mij gependeld dat ik in augustus zwanger zou worden en vandaag had ik een licht positieve test, dus het kan wel kloppen hé. Ergens eind augustus zou dan de bevruchting geweest zijn. Of de rest van je pendel uitkomt, dat laat ik je later nog weten
Hoi Charity, Ik had je op 31 augustus een PBtje gestuurd voor je eindtijd, ik heb echter nog niets gehoord. Kan het zijn dat mijn PBtje nog niet is behandeld? Liefs, MissQ.