Pendels nu zwanger???

Discussie in 'Pendelen' gestart door mariska11, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve pendelaars,

Na 1.5 jaar proberen heb ik deze cyclus voor het eerst sinds tijden het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Heb al heel veel negatieve testen gehad in die periode en ben als de dood voor het testresultaat van morgen. M'n NOD is vandaag, maar ik ga morgenochtend pas testen.

Heb 3 pendels voor zwanger in november, maar zijn er misschien meiden die vandaag zin/tijd hebben om te pendelen of ik nu zwanger ben? Normaal wacht ik keurig netjes op jullie pendeltijden, maar omdat ik morgenochtend al ga testen probeer ik het voor deze keer toch even op deze manier (en ik beloof bij deze dat ik jullie hierna nooit meer buiten de pendeltijden om zal lastig vallen!!).

Als jullie het niet willen omdat het buiten de pendeltijden om is, dan heb ik daar alle begrip voor. Mocht je toch een uitzondering willen maken, laat hier dan even een berichtje achter of stuur me een pb en dan stuur ik je m'n gegevens.

Alvast ontzettend bedankt!!!

Liefs van een nagelbijtend, überstressend, slaaptekort hebbend, onzeker meisje

P.s. heb gisteren twee pendels ontvangen die zeiden nu zwanger :)

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik heb zelf 5 pendels voor november, en gisteren nog 2 gehad die zeiden nu zwanger. Vanmorgen al een test gewaagd (en nou weet ik nog niet precies wat mijn cyclus gaat doen nu ik net gestopt ben met de pil) maar toch negatief. Misschien ben ik te vroeg met testen, maar de kans zit er ook dik in dat ik niet zwanger ben, ondanks dat ik me behoorlijk zwanger voel (en dat gevoel probeer ik niet bij stil te staan want hoe meer je het denkt hoe meer je je zo kan voelen).

Ik bedoel het niet negatief, maar klamp je er niet aan vast he meid, want het kan zo'n grote teleurstelling dan zijn als je een negatieve test krijgt! Ik kan niet pendelen, maar ik zal dan in elk geval wel voor je duimen ;)

3. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mieks: bedankt voor je berichtje. Ik klamp me er zeker niet aan vast, maar het is op dit moment gewoon even iets wat ervoor zorgt dat ik de dag door kom.

Ik heb inmiddels al zoveel negatieve testen gehad, dat ik voor het gemak ook maar altijd uitga van een negatieve test ipv een positieve. En dat je jezelf gek kan maken en ook kwaaltjes kan gaan inbeelden, tja....been there done that ;)
    We gaan het zien dit weekend.......zucht

Jij ook heel veel succes met afwachten en testen!

4. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Misschien een rare vraag maar waarom test je niet meteen?

Hoop op roze voor je!

5. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan morgen pas testen met lief erbij. We testen altijd saampjes.

6. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Oh zo, dan snap ik het. ;)
    Ik heb het vorige keer alleen gedaan en toen een leuke beer gekocht en daar de test aangeknoopt was ook een leuk kado,
    Maar spannend!
    Ik duim voor jullie morgen!

7. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zaterdagochtend getest maar was helaas negatief. Was alleen zaterdag en zondag wel met vlagen misselijk. Snap er niks meer van. Door de medicatie komt m'n ongi pas over een paar dagen. Wil mezelf eigenlijk geen hoop geven, maar weet van mezelf dat ik pas rust heb zodra ongi start. Tot die tijd blijf ik, tegen beter weten in, hopen op een wonder.

Deel Deze Pagina