Ik zie heel veel berichtjes staan met alleen het woordje: ABBO. Kan iemand mij vertellen wat dat betekent? Heb namelijk geen idee en ben er nieuwsgierig naar
je kan op onderwerpen een abonnement nemen. dan krijg je een mail wanneer er een bericht in gepost wordt (dus om op de hoogte te blijven..) vaak zetten de mensen dan even 'abbo' om aan te geven dat ze dat genomen hebben... je doet dat door in het onderwerp bovenaan op onderwerp tools te klikken en dan abonnement..;
Oh, dus als ik bijvoorbeeld graag wil weten wanneer een specifiek iemand gaat pendelen, dan kan ik een abbo nemen op dat onderwerp?
dat vind ik nou eens een hele goede vraag, ik lees gelijk ff mee want ik vraag het me ook al weken af!! hihi
Heb het meteen gedaan bij een paar meiden waarvan ik hoop dat ze een keer voor me willen pendelen. Moet ik het dan in het betreffende onderwerp/forum ook nog aangeven of is dat niet nodig? Bedankt iig voor je antwoord. Ben weer een stuk wijzer!
op zich hoef je dat niet te zeggen hoor. dat is voor jezelf; maar veel meiden geven het toch even aan.. maar dat kies je zelf
Oke, nogmaals bedankt voor je antwoord. Heb ook meteen een abbonement genomen op jouw pendeltopic! Dus bij deze: ABBO!!!
Denk dat het meer is dat vele niet weten hoe ze het moeten doen om een abbonement op een topic te nemen en doen het dan op die manier.