Hoi Shirley, Ben benieuwd of je binnenkort nog gaat pendelen voor ons. (als je het nog leuk vind natuurlijk)
hallo allemaal... ik heb even een hele erge rotperiode achter de rug in mijn priveleven. Dit heb ik nu goed af kunnen sluiten met goed nieuws. Sorry voor diegene die me pb hebben gestuurd en niets hebben teruggekregen. Ik zal binnenkort als ik tijd heb weer beginnen met pendelen tot zo ver het gaat met mijn prille zwangerschap... maar voor nu zie ik geen problemen. ik zal de aanvragen nu open gooien tot vanavond 22.00, maar ik heb dus nu de pb's allemaal gewist en heb er geen meer in mijn postvak. Wil graag even met een nieuwe lei beginnen. Dus degene die niets hebben ontvangen, stuur even een nieuwe pb. xxx
Shirley, Ik had je natuurlijk al gefeliciteerd! fijn dat het weer wat beter met je gaat... Doe het lekker rustig aan, en laat je goed verwennen... Ik heb je een pb'tje gestuurd... Liefs
Hoi! Wat vervelend dat je zo'n nare periode hebt gehad. Maar gefeliciteerd met je zwangerschap!! Dit is idd een mooie afsluiting.... Ik heb je een pb gestuurd.
Hallo Shirley, Ik heb je een pb gestuurd. Heb zelf ook een zware tijd achter de rug en hoop net als jij het met iets heel moois af te kunnen sluiten. Alvast bedankt, Shivra
Ik heb je ook een pb gestuurd.... Wat een fijn bericht om te kunnen lezen dat je nu weer zwanger bent ik hoop ook weer zwanger te mogen worden... Liefs Jantine
Gefeliciteerdd met je zwangerschap! veel geluk toegewenst. Je hebt een pb'tje van mij, neem er rustig de tijd voor