oh wat leuk! je zoontje 8 maanden en nu een broertje of zusje onderweg idd doe rustig aan!! pendel wanneer jij tijd hebt en we zien vanzelf wel een pbtje verschijnen.. denk eerst aan jezelf he!
grrrr... ben ik hier aan het pendelen houdt internet er ineens mee op... nu kan ik er weer op... maar ik moet nou echt gaan slapen... sorry dames... morgen weer verder... en andere dames die buiten de tijden pb sturen... sorry maar ik ga ze toch verwijderen... mijn inbox loopt over... zo veel regels stel ik niet op maar stuur aub alleen aanvragen wanneer ik aangeef dat ze gestuurd mogen worden! Houdt het een beetje leuk, anders ben ik echt genoodzaakt aan mezelf te gaan denken en te stoppen met pendelen.
Het zit je niet echt mee hé om de aanvragen te behandelen. Nou doe rustig aan en zorg goed voor jezelf. Ik zie de uitkomst vanzelf wel verschijnen. Weltrusten!
Hoi, Je pendel voor augustus is helaas niet uitgekomen....Maar in ieder geval bedankt voor het pendelen!! Gr. Momfertje
Hoi Shirley, Heel erg bedankt voor je pendel. Ik laat je weten of hij uitkomt. Bedankt voor de moeite en ik wens je een hele fijne zwangerschap. Greetz, Shivra
bedankt voor je pendel. ik heb nu al 4 pendels voor sept ben erg benieuwd ik laat het weten of hij goed is.
Hoi Shirley, Bedankt voor je pendel ik hoop zo dat hij uitkomt.... Ik mag namelijk al over 4 dagen testen!! En je had voor mij een posi-test in sept 2011 gependeld HOOP zo dat ik je mag vertellen dat je goed gependeld hebt!! Liefs xxxxxxxxx
Dank voor je pendel! Ik ben benieuwd en laat je weten of het uitkomt. December is gelukkig niet zo lang meer wachten
Heel erg bedankt voor je pendel Shirley!!! Ik heb nu 5 pendels voor een jongen, haha. Dus daar zijn jullie het eens over. Ik laat het weten of het uitkomt.
shirley, kan even nergens vinden of je nu pendelt en wanneer de tijd is dat we een verzoekje kunnen indienen? Thnx voor je antwoord