Heey Shirley, Bedankt voor het pendelen Ben reuze benieuwd wie er gelijk gaat hebben hihi. Ik laat het je weten of je het goed hebt Groetjes
Je hebt helemaal gelijk was even in de war door mijn veel te vroege ongi Dus er is nog een kans in september
Hoi, ja ik zou ook graag laten pendelen, maar kan je laten weten wanneer we ons PB mogen sturen aub. Liefs Nesie
ik zou ook graag hiervoor in aanmerking willen komen.. heb je trouwens ook voor je zelf gependeld? ik zie net dat je ook zwanger bent namelijk? gefeliciteerd!
mensen, sommige verpesten het voor de goeie, maar ik ga stoppen met pendelen. Hoe vaak ik ook zeg dat aanvragen gedaan kunnen worden wanneer ik het zelf aangeef, blijft elke keer mijn inbox volstromen. Jammer... Ik wens jullie veel succes met zwanger worden.
Sommige mensen verpesten het idd voor anderen. Er wordt duidelijk en goed aangegeven door alle pendelaars hier wanneer ze pendelen en tot hoe laat je een aanvraag kunt doen. Snap dan niet waarom sommige mensen de pendelaars buiten die tijden gaan lastig vallen met PB's Shirley, jammer dat je stopt meid.
He wat jammer zeg! Vervelend dat sommige mensen niet goed lezen. Ik snap wel dat ze heel graag gependeld willen worden, maar ja.... Ik hoop dat jouw pendel uitkomt....
Jammer Shirley Wie weet zien we je ooit nog is terug aan het pendelen slaan Maar idd wachten op een berichtje is het minste vind ik dan, het is jullie tijd en energie! Geniet maar lekker van je zwangerschap en gezinnetje!
Jammer, dan haal ik de abbo er weer vanaf.. Kan me voorstellen dat het vervelend is om pbtjes te krijgen als je niet hebt aangegeven dat je pendelt. Het moet ook leuk blijven natuurlijk