Jammer inderdaad maar ik snap het ook en ik denk ook dat er meerdere hierdoor zijn gestopt en wellicht zijn er ook pendelaars die hierdoor denken nee dank je....Want het mag dan wel hoop geven maar het kost ook behoorlijk wat energie.... Veel succes met je zwangerschap en alles. Ik laat je mijn uitkomst nog wel weten
bedankt voor jullie begrip en lieve reacties... ik zou het inderdaad leuk vinden om de uitkomsten nog te horen... en ik heb nu mijn energie gewoon nodig voor mijn zwangerschap...
de meesten lezen enkel je 1e bericht, dat merk ik ook..krijg ook pb's buiten de tijden. Misschien even aan laten passen door een moderator? Sterkte meis!!
Shirley vooreerst wil ik je proficiat wensen met je zwangerschap! Spijtig genoeg is jouw pendel voor mij niet uitgekomen, toch bedankt voor je energie!
Hoii hoii, als allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap Bekijk bijlage 181670 en ik wou je even laten weten dat je pendel voor mij niet klopte! je had augustus van een meisje voor me gependeld...
Helaas je pendel klopte niet Ik was wel overtijd *niet zwanger heb verschillende tests gedaan * maar toch ongesteld geworden jammer genoeg Maar toch bedankt voor het pendelen!
jammer dat je neit meer pendeld. misschien kun je door de moderators de tekst van je 1e bericht aan laten passen naar ik pendel niet meer ofzo. want als je hier komt lees je vaak het eerste bericht of de laatste paar en niet het hele topic. gefeliciteerd met je zwangerschap
Bij deze wil ik je even laten weten dat je de maand goed had! Ik heb zojuist positief getest!! Voor het geslacht moeten we nog even wachten maar ook dat zal ik je laten weten!!
Helaas is je pendel voor sept niet uitgekomen! Ben ongesteld geworden! Maar super bedankt voor de moeite!!
Hoihoi helaas is je pendel niet uitgekomen voor me.. ben net ongesteld geworden.. toch bedankt voor het pendelen..