Je hebt groot gelijk hoor!! Ook voor jou moet het leuk blijven om te doen! Ik zie je berichtje wel verschijnen als je weer tijd en puf hebt
goeie morgen! bedankt voor je pendel!!!! ik ben zeeeeer benieuwd!!! zoals je misschien hebt gezien in mn "handtekening" zul je het geslacht wel goed hebben en heb meer aug. pendels! ben benieuwd want als dat zo is, zijn de wonderen zeker weten de wereld nog niet uit! uiteraard zal ik je het laten weten!!!! succes met je pendels en nog maals bedankt!
hey, ik heb alle aanvragen bij deze beantwoord. sorry voor de vertraging, maar ik zat met een griep. xxx
Druif en lachebekje.....de meeste leden pendelen op vaste tijden.... Even terug lezen in de pendel-topics! Berichten die buiten die tijden worden gestuurd, worden verwijdert
inderdaad even op tijden letten! ik geef aan wanneer er weergesturd kan worden. nu staat mijn hoofd even ergens anders naar sorry
Oh ok zal proberen in de gaten te houden wanneer het wel gaat Neem je tijd maar om alles even op een rijtje te zetten! Liefs
Ik hou in de gaten wanneer je weer pendelt..ik heb je toen een berichtje gestuurd toen je pendelde nog binnen de tijd maar heb daar niets op gehoord waarschijnlijk was je erg druk niet erg hoor Ik hoor het wel weer. Groetjes
stuur maar vast een pb. mijn excuses daarvoor. ik open bij deze de aanvragen vast tot 22.00 vanavond. ik ga vanavon pas pendelen!