hoi hoi ik had je ook al een prive berichtje gestuurd maar zet het hier ook nog even neer het klopte wat je had gependel ik heb vanmorgen positief getest
Bedankt voor je pendel. Ben benieuwd of hij uitkomt!! Ik laat het weten als het positief is! Groetjes
Hoi Shirley, Je pendel is niet uitgekomen van aug. Heb vandaag positief getest. Maar je zat wel dichtbij
hoi hoop dat je nog tijd hebt kon geen tijd vinden bij de laatse dagen dus dacht probeer het maar heb je een pb gestuurd ben erg benieuwd bedankt
Hallo, net als de andere dames heb ik je een pb gestuurd en hoop ik dat ik op tijd ben. Ik ben erg benieuwd. Alvast bedankt! Gr Samantha
hmm.. geen tijd genoemd maar wel heel veel PB's jouw kant op.. geen idee hoe het nu zit ach, ik wacht wel af..
ik snap ook niet hoe ze erbij komen dat ze op tijd zijn nu... heb inderdaad niks aangegeven da er gestuurd kon worden, maar telkens wel heel inbox vol. het moet wel leuk blijven mensen! waarschijnlijk ben ik er morgenavond wel weer even om te pendelen maar dan geef ik zelf aan OF en VAN HOE LAAT TOT HOE LAAT jullie mogen sturen.