Wilde even laten weten dat je pendel niet klopte, ben gister ongie geworden..... Toch bedankt voor het pendelen!
wanneer pendel je? ik ben nu 37 weken zwanger wilde graag weten of je mischien kon pendelen wanneer de beeb komt volgens jou? xxxx
Lieve Shirley, ik wil je even laten weten dat je pendel voor augustus is uitgekomen...ik ben zwanger!!!! Nogmaals bedankt voor het pendelen en ik laat nog wel weten of je het geslacht goed had Liefs, CherryBelly
Hallo Ik wou even laten weten dat uw pendel voor augustus niet is uitgekomen Ben vandaag 2 dagen voor NOD ongesteld geworden. Toch bedankt om te pendelen... Mocht je zin hebben mag je steeds een 2de keer proberen hoor! Ik hoor het wel
Hoi, hoi Wilde even laten weten dat je pendel niet is uitgekomen. Toch nog bedankt voor het pendelen.
Helaas was je pendel voor deze maand niet goed, ben vandaag ongesteld geworden na de eerste IUI behandeling!
He Shirley, Ik had je al een pb-tje gestuurd maar geen reactie gehad dus meld hier ook maar even dat je pendel het goed had hoor! Hartstikke bedankt voor het pendelen